Nareszcie przyszedł czas na przesiadkę z Corsy do . . . hmmmm no właśnie do czego ? Mam już swój typ którego będę się trzymał ale chcę poznać Wasze zdanie na ten temat choćby po to żeby ożywić forum.
Autko dla mnie powinno spełniać poniższe wymagania:
1. Cena do 10 - 11 tyś zł
2. Ma być ekonomiczne bo prawdopodobnie będzie latać ponad 100 km dziennie.
3. Nie może być "gołe",wspoma, central i elektryka to podstawa, klima mile widziana
4. Jeśli chodzi o wielkość - klasa średnia, no ewentualnie kompaktowa.
5. Dobrze by było jakby się zbierało no tak żeby nie zostawać w tyle za polonezem na światłach
6. Nieawaryjne - to chyba oczywiste.
Ostatnio edytowany przez lehoo (2008-02-10 11:25:50)
Offline
Gość
Jesli chcesz duzo tanio jezdzic w trasie to szukaj jakiegos dieslka, TDI mile widziane, niewaryjne zawsze mozesz jezdzic na oszczednosciach wiekszych kolegów z drogi :] A jak chcesz jaka benz mocniejsza i odporna to proponuje cos z golfow 3 serii 2.0 16v albo astra GSI 2.0 16v Tanie czesci i twarde bestie A jesli chcesz BMW to ci powiem ze 2.0 to absolutne minimum co i tak sie nie za ciekawie zbiera Ew cos z mniejszych to jakis civic 5gen 1.6 125km
ELITE
w tej kasie to pewnie tylko golf3 w tdiku taki jak ma cage^m. - tanie jak barszcz części + ekonomia. ewentualnie jakieś audi B4 w tdi, honda civic, peugeot 206 w HDI albo 1.9d, renault megane, no takie coś jak ja mam czyli Vento w 1.9tdi
Offline
Gość
Lehoo tdik w golfie na poczatku bedzie ci palil 6L na 100 bo bedziesz go butowal i sie bedziesz musial wczuc w jazde Potem spokojnie bedziesz robil 100ke w 5L A co do osiagów to w TDI to mozna je bardzo łatwo poprawic nie to co w benz wolnossacej
cage^m
TDI - ciepło ciepło. . .
Golf/Astra 2.0 nie ma to jak zryw beznynki , tylko na mieście będę miał wir w butli z gazem(na benzynie daleko nie zajade)
BMW - moje marzenie od 16stego roku życia tj. po pierwszym zlocie BMW w Toruniu w 2002 roku. 320i się nie opłaca bo tylko chleje, 325i z sekwencją i tak ekonomiczne nie będzie ale jaka frajdaaaaaaaaaa, 318IS w gazie miałoby sens, a i 325 tds ^^. Niestety do fury dokłada mi stary a BMW w jego oczach to auto powyżej 3.0 litrów które pali gumę i ma napęd na tył=ZŁOOOOOOOO ,no i jest kurewsko drogie w utrzymaniu. Jeszcze przyjdzie czas na BMW.
Honda Civic- frajda 9 tyś RPM ale niskie to i takie szare,
100p trafiłeś - jak opyle Opla będę szukał Audi B4 1.9 TDI. Cholera czuję że będzie ciężko o dobry egzemplarz na dodatek o silnikach diesla wiem tylko że robią ke kle kle najlepiej jak bym sam sprowadził może w tym tygodniu pojade na niemcy z ziomami rozejrzeć się co i po ile.
Offline
za 10 koła może być cięzko znalesc cos co jest szybkie, bezawaryjne, dobrze wyposażone i jeszcze mało pali. Takie rzeczy to tylko w erze
Cage dobrze mówi rozglądaj sie za jakimś TDI. B4 dobra sprawa sprowadzałem takie z Niemiec. Nic sie nie sypało w nim. W koncu to Audi.
Powodzenia i pochwal sie jak najszybciej jak już coś wyrwiesz.
Offline
Gość
Audi b4 80ka ci rewelacyjnych osiagow nie zapewni. Ogolnie zaden silnik w 80kach na swoja pojemnosc nie robi rewelacji Ale miło tym sie jezdzi i silniki diesla sa naprawde bezawaryjne
Renault 19 takie jak kupił Vyzn-R Albo takie clio Williams http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4366682
Ostatnio edytowany przez czeslaw93 (2008-02-10 15:37:31)
Offline
cage^m napisał:
Lehoo tdik w golfie na poczatku bedzie ci palil 6L na 100 bo bedziesz go butowal i sie bedziesz musial wczuc w jazde Potem spokojnie bedziesz robil 100ke w 5L A co do osiagów to w TDI to mozna je bardzo łatwo poprawic nie to co w benz wolnossacej
masz rację. pierwszy mój kontakt z dieslem pare lat temu wygladał mniej wiecej tak- 1 but 4500 rpm, 2 but 4500 rpm, potem mi szwagier wytlumaczyl ze tak wysoko sie nie kreci. Moj kolega to chyba rekordzista w Audi B4 TDI osiagnął spalanie grubo powyzej 7 litrow/100 km stwierdzil ze auto jest bardzo nieekonomiczne
Ostatnio edytowany przez lehoo (2008-02-10 16:48:05)
Offline
Gość
Prawdziwa jazda seryjnym dieslem to sie ciagnie na biegu od 2 tys do 3 i bieg wyzej W dieslach o duzo wiekszej mocy podkreconej np 130KM>> wyzej to juz mozna krecic na kazdym zakresie obrotow
czeslaw93 napisał:
Renault 19 takie jak kupił Vyzn-R Albo takie clio Williams http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4366682
Williams w clio to zupełnie co innego, to jest clio z F7P poprostu w dodatku trup, a Clio w wersji Williams ma 2.0 15V 150KM i inną bude
Offline
lehoo napisał:
BMW - moje marzenie od 16stego roku życia tj. po pierwszym zlocie BMW w Toruniu w 2002 roku. 320i się nie opłaca bo tylko chleje, 325i z sekwencją i tak ekonomiczne nie będzie ale jaka frajdaaaaaaaaaa, 318IS w gazie miałoby sens, a i 325 tds ^^. Niestety do fury dokłada mi stary a BMW w jego oczach to auto powyżej 3.0 litrów które pali gumę i ma napęd na tył=ZŁOOOOOOOO ,no i jest kurewsko drogie w utrzymaniu. Jeszcze przyjdzie czas na BMW.
i tu sie z toba nie zgodze kto ci naopowiadal ze jest drogie w utrzymaiu ? chyba ktos kto nigdy nie miał bmw nie bedzie mial (bo twierdzi ze jest drogie w utrzymamiu) i nie jezdzil bmw... to w koncu niemiec wiec ceny zblizone do golfa audi i innych niemieckich marek w tej klasie. wejdz sobie na pierwszy lepszy sklep motoryzacyjny i popatrz na ceny. z podstaw ktore sie zuzywaja i trzeba zmieniac (w kazdym aucie) nie ma rady naprzykład kloci przod 45 zl tył 50 zl filtr oleju 17 zl powietrza 20 zl amortyzator 100-150 zl, i nikt mi nie powie ze do golfa sa tansze klocki czy cos w tym stylu... ceny sa zblizne jedne tansze drugie drosze tak jak w audi czy golfach. jedynie duzo pali tego nie zaprzecze acha i nie polecam TDS. ani zadne 1,6 czy cos w tym stylu jeszcze zgazowane wychodzi na to samo co 2,5. to tyle z mojej strony....
ps. sory za literowki dyslekcje itp
Offline
KmL napisał:
lehoo napisał:
BMW - moje marzenie od 16stego roku życia tj. po pierwszym zlocie BMW w Toruniu w 2002 roku. 320i się nie opłaca bo tylko chleje, 325i z sekwencją i tak ekonomiczne nie będzie ale jaka frajdaaaaaaaaaa, 318IS w gazie miałoby sens, a i 325 tds ^^. Niestety do fury dokłada mi stary a BMW w jego oczach to auto powyżej 3.0 litrów które pali gumę i ma napęd na tył=ZŁOOOOOOOO ,no i jest kurewsko drogie w utrzymaniu. Jeszcze przyjdzie czas na BMW.
i tu sie z toba nie zgodze kto ci naopowiadal ze jest drogie w utrzymaiu ? chyba ktos kto nigdy nie miał bmw nie bedzie mial (bo twierdzi ze jest drogie w utrzymamiu) i nie jezdzil bmw... to w koncu niemiec wiec ceny zblizone do golfa audi i innych niemieckich marek w tej klasie. wejdz sobie na pierwszy lepszy sklep motoryzacyjny i popatrz na ceny. z podstaw ktore sie zuzywaja i trzeba zmieniac (w kazdym aucie) nie ma rady naprzykład kloci przod 45 zl tył 50 zl filtr oleju 17 zl powietrza 20 zl amortyzator 100-150 zl, i nikt mi nie powie ze do golfa sa tansze klocki czy cos w tym stylu... ceny sa zblizne jedne tansze drugie drosze tak jak w audi czy golfach. jedynie duzo pali tego nie zaprzecze acha i nie polecam TDS. ani zadne 1,6 czy cos w tym stylu jeszcze zgazowane wychodzi na to samo co 2,5. to tyle z mojej strony....
ps. sory za literowki dyslekcje itp
drogie w utrzymaniu - to słowa mojego starego hyhy
Offline