To jak tak mówicie to ja wiem o 100% żrudle gdzie zakładają gaz i jest bez lipy tylko nie mam numeru ale znam dużo ludzi co tam zakładało i nik jeszcze nie nażeka a jest to w Toruniu.
Offline
nie zgodze sie z opinią , ze najtaniej jezdzi sie dieslem...na dluzsza mete najoszczedniej wychodzi jazda z gazem w butli.
Diesla trzeba lubic a nie szukac oszczednosci na paliwie.No chyba ze lejesz opał albo olej po frytkach.Silniki wysokoprezne tylko na trasie potrafia sie odwdzieczyc niskim spalaniem
Offline
no ale my tu nie mówimy o starych dislach a takie w miarę disle to napewno się lepiej opłacają od bęzyny i gazu takie jest bynajmniej moje zdanie i mój następny samochód to prawdopodobnie disel i go nie zmienię.
Offline
Ja jesli chodzi o disle nowej konstrukcji nie powiem zlego slowa silniki nie do zatyrania a po druge sa ekonomiczne ale lubia dobrej jakosci ropkie no a silnik disla ma drozsze czesci ale co tam to co daje turbinka frajdy z jazdy jest bezcenne.
Offline
volkov napisał:
.Silniki wysokoprezne tylko na trasie potrafia sie odwdzieczyc niskim spalaniem
Zanim kolego cos napiszesz zastanow sie dwa razy jezdze turbodieslem i wystoje sie w korkach bo mieszkam w lodzi i pokonuje czasmi 10 kilometrow przez poltorej godziny i w tych korkach jakos duzo wiecej mi nie pali narazie najwiecej w spalaniu wyszedl mi 7 litrow na zwyklej robie orlenoskej,a od czasu kiedy tankuje ultimejta potrafi mi spalic w miescie niecale 6,5 litra a na trasie ponizej 6 wiec klekot nie tylko na trasie sie odwdziecza niskim spalaniem
Offline
Gość
Hehe ja glownie jezdze w koło komina po miescie. Czesto mi odbija i troche pociskam golfika ale nigdy mi nawet do 7L na 100ke nie doszedl. Diesle sa wszedzie oszczedne w spalaniu. No chyba ze ktos nie ma pojecia jak sie jezdzi samochodem. A w dieslach czy sa drozsze czesci?? W benz jesli wystepuje turbo to tez kosztuje spokojnie tyle samo co do dieselka. Ale naogol benz sa bez turbo wiec to ich wada. Konstrukcja diesla pozwala na dluzsze przebiegi wiec jesli sie psuje rzadziej a drozej to wyjdzie na to samo co czesto a tanio (polonez, maluch). W mojego TDI jeszcze nie wlozylem ani 1zl bo sie cos popsulo a zrobilem 32tys przez rok A ile to mniej nerw kosztuje
kazdy chwali to co ma, osobiscie nigdy bym nie kupil diesla liczac na oszczednosc w spalniu a co za tym idzie oszczednosci w portfelu.
Offline
teraz nie kupujesz diesla dla oszczednosci tylko dla przyjemnosci z jazdy bo benzyniak z podobnymi parametrami silnika nie ma co podjezdzac a pozatym benzyne przy wyprzedzaniu musisz redukowac i ciagnac a dieselkem na piatce depniesz i odchodzi i przy wyprzedzaniu nie masz zadnych problemow.Mialem benzyne teraz mam diesla i nastepny samochod tez bedzie diesel mimo iz czesci sa drozsze nawet te eksploatacyjne (olej)
Offline
ale to akurat nie jest zaletą paliwa tylko turbiny Pojeździj bęzyną z turbo to zobaczysz różnice między ropą turbo a Bęzyną turbo
Offline
Roznice??Dieslem 110 + chip objedziesz 1.8 T 150 KM, czyli sadze ze seryjnym 130 konnym bez chipa objedzie benzyne i masz podobna pojemnosc i moc
Ostatnio edytowany przez Groszek (2008-06-01 11:19:50)
Offline
ELITE
benzyniak z turbem 150KM? co ma taki silnik?
Offline
myslalem o golfie 1,8T mialy tez te silniki audi seaty skody potem je troche przerobili i mialy 180 KM
Offline
ten silnik to akurat padło jest wiec nie ma co porównywać
Offline
Vyzn-R napisał:
ten silnik to akurat padło jest wiec nie ma co porównywać
To jaki jest dobry??Chyba szwedzki albo japonski bo napewno nie francuski
Offline