No szwedzki
Dokładnie T5 albo z saabika 9000 AERO
Offline
Te silniki z turbo to sie zgodze ze sa duzo lepsze od klekotow tylko tyle ze te samochody maja swoja cene i dla zwyklego zjadacza chleba jakimi my jestesmy sa nieosiagalne a jesli go kupisz to jak cos nawali to dwa miesiace na czesc odkladasz
Offline
podejrzewam ze jakby zrobił silnik benzynowy 1.9T o mocy 110km to by nie palił dużo więcej od diesla tylko wtedy bez sensu jest robienie takiej benzynki
Offline
przyjemnosc jazdy dieslem lepsza jest niz jazda benzyna??? nie chce sie komus redukowac biegow to automatem niech jezdzi ...przeciez to sama przyjemnosc redukcja sprzegło i gaz w podlodze ... pod warunkiem ze ma sporo kucyków pod maska,a wszystko i tak zalezy od momentu obrotowego np w wyscigowej serii WTCC diesle osiagaja lepsze wyniki wlasnie dlatego ze maja lepsza dynamike. Kazdy ma inne oczekiwania od swojego auta. Muzyką dla uszu jest takze dzwiek np v6
Offline
Gość
Ja od dzwieku wole porzadna moc a nie jezdzace np bmw z silnikiem 1.6 co buczu a nie jezdzi A co do dynamicznej jazdy dieslem to za 20 tys mozna odpieprzyc taki wozik typu golf, ibiza corrado i tym podobne ze moga rywalizowac z m3 pierwszej generacji taka co mial kłutek. A dlaczego? 420-450nm po maska wciska w fotel w takim malym aucie Do tego z 220-230km. Jest wiele aut takich w polsce i uwierzcie mi benzyna z podobnymi osiągami jest strasznie droga w utrzymaniu jesli chodzi o paliwo. A to czy ktos woli spalanie 6-7 na 100 czy 20-25 to jego sprawa i jego portwela. Ale zwykly zjadacz chleba nie moze sobie pozwolic na mega wypasione turbo benz bo to naogol sa drogie nowsze auta. A TDI mozna zbudowac piekne i mocne za duzo mniejsza kase
przeciez tu nie chodzi o buuuczenie tylko o klang silnika
Offline
volkov napisał:
przyjemnosc jazdy dieslem lepsza jest niz jazda benzyna??? nie chce sie komus redukowac biegow to automatem niech jezdzi ...przeciez to sama przyjemnosc redukcja sprzegło i gaz w podlodze ... pod warunkiem ze ma sporo kucyków pod maska,a wszystko i tak zalezy od momentu obrotowego np w wyscigowej serii WTCC diesle osiagaja lepsze wyniki wlasnie dlatego ze maja lepsza dynamike. Kazdy ma inne oczekiwania od swojego auta. Muzyką dla uszu jest takze dzwiek np v6
V6 ? R6 o wiele fajniejsze
cage^m napisał:
dieslem to za 20 tys mozna odpieprzyc taki wozik typu golf, ibiza corrado i tym podobne ze moga rywalizowac z m3 pierwszej generacji taka co mial kłutek
moze i moga ale tylko na prostej, a klutek mial druga generacje M3
Ostatnio edytowany przez lehoo (2008-06-02 12:04:54)
Offline
Gość
No moze i druga pomylilo mi sie a tak btw m3 jest szybsze na prostych niz w zakretach bo ciagle kreci tylkiem A to ktory jest lepszy na kretym torze to chyba zalezy od kierowcy no ale TDI ma przewage bo NM i niska masa wiec nie jestem pewien
ELITE
lehoo napisał:
klutek mial druga generacje M3
po pierwsze M3 nie wychodzą w 4 furtkach, po drugie silnik 2.5L to nie Mpower, po trzecie to było zwykłe e36 w Mpakiecie, z niższym zawiasem i blendą na tylnej szybie no i jeszcze miało ringi z soczewką i włożonym ksenonem a na tyle lampy clary co nie czyni z tego samochodu prawdziwej- Mki
Offline
Gość
On nie mial 2.5 L bo autko smigalo do 240km v max z tego co mi wiele osob mowilo. A 2.5 to pewnie max do 210 by poszlo
ELITE
cage^m napisał:
On nie mial 2.5 L bo autko smigalo do 240km v max z tego co mi wiele osob mowilo. A 2.5 to pewnie max do 210 by poszlo
zapomniałem dodać, że miał felgi i lusterka od m3 a 220 to ja leciałem w 4 osoby starym rekinem z silnikiem 2.3
Offline
Gość
Nie no liczniki przy takich predkosciach moga tez oszukiwac. Jak mi ludzie wciskaja ze bmw 318 115km grzeja po 220km przed lipnem z wloclawka
1. nie wiem jaka fure mial klutek kazdy mowil ze ma M3
2. M3 wychodzily w 4 furtkach - w E36 , w E30 i E46 nie wychodziły sedany a teraz w E92 znowu sa,
3. cage^m M3 w starciu z golfem nie musi zarzucac dupa bo bedzie mialo spory zapas
Offline
To wystaw do m3 3 litrowego tdi po chipie i bemka na prostej moze miec olbrzymi problem a na kretym torze zostanie z tylu bo dieselek bedzie za bardzo ciagnal do przodu
Offline